خرید شماره مجازی در سایت SMT724

فروش شماره مجازی


http://smt724.com/fa/home


شماره مجازی مورد نظر خود را از هر کشوری که تمایل دارید تهیه کنید!

بدون محدودیت در استفاده از اپلیکیشن ها, همه نرم افزار ها از جمله تلگرام ، واتساپ ، اینستاگرام،ایمو،لاین و.....

ویژگیهای منحصر به فردSMT724 در فروش و واگذاری شماره های مجازی :


* امکان خرید شماره مجازی برای کشورها و مناطق مختلف دنیا از جمله کشورهای : روسیه - چین - تایلند - اوکراین - قزاقستان - کامبوج - ویتنام - آمریکا - هنگ کنگ - میانمار - انگلیس - مصر - استرالیا - برزیل - رومانی و شماره مجازی از ده ها کشور دنیا

http://peart.ir/

* هر شماره تنها به یک نفر واگذار می شود و بعد از فعال سازی آن شماره به سایرین ارائه نمی شود که این بهترین گزینه برای فعال سازی در نرم افزار تلگرام می باشد که دیگران همیشه با این مورد مشکل داشته اند !

* کمترین تعرفه در ارائه شماره های مجازی نسبت به سایرین

* پرداخت هزینه هر شماره  به صورت ریالی

 

برای خرید و فعال سازی شماره مجازی لطفا در سایت عضو شده و از طریق پنل کاربری خود اقدام به خرید و فعال سازی شماره اختصاصی کنید .

آموزش سایت کارگو

شما دوستان عزیز میتوانید به راحتی با دیدن چند فیلم آموزشی از صفحه آپارات ما، کار با سایت کارگو را یاد بگیرید و استفاده کنید.

آدرس ما در آپارات:




[https://www.aparat.com/v/inGep]

آموزش عضویت در سایت کارگو


شما با عضویت در سایت کارگو میتوانید یک ادرس مستقل در ترکیه دریافت کرده و سپس از آن آدرس برای خریدهای اینترنتی خارجی خود استفاده کنید . خرید راحت از تمام سایت های خارجی را میتوانید با کارگو تجربه کنید :
http://kargo.biz


کارگو و خرید از سایت های خارجی


توسط شرکت کارگو میتوانید به راحتی خریدهای خود را از تمام سایت های دنیا انجام داده و آن را در ایران تحویل بگیرید . بدون نیاز به آدرس خارج از کشور و بدون نیاز به حساب بانکی خارجی میتوانید خریدهای خود را توسط کارگو انجام داده و در تمام شهرهای ایران مرسولات خود را دریافت کنید . برای خرید و سفارش از سایت های خارجی میتوانید به آدرس زیر وارد شوید :
http://kargo.biz


خرید مسترکارت و ویزاکارت فیزیکی برای خرید اینترنتی


شما می توانید به راحتی با خرید یک مسترکارت و ویزاکارت کاملا فیزیکی به مدت 9 سال ! تمام خریدهای اینترنتی خود را از تمام سایت های دنیا با این کارتها انجام داده و سپس مرسولات خود را در ایران دریافت کنید . امکان دریافت مستقیم کالای شما در ایران توسط شرکت کارگو فراهم شده است . برای خرید آنلاین و مستقیم از تمام سایت های دنیا می توانید از خدمات آنلاین شرکت کارگو استفاده کنید :
http://kargo.biz


وضعیت سفارشات در کارگو


شما در این فیلم در مورد وضعیت سفارشات در ترکیه و نحوه ارسال آنها به ایران خواهید دید . شما میتوانید توسط شرکت کارگو به راحتی تمام سفارشات خود را از سراسر دنیا خرید کرده و در ایران انها را تحویل بگیرید . شرکت کارگو می تواند تمام خریدهای شما را از تمام وب سایت ها و شرکت های دنیا انجام دهد و معادل ریالی مبلغ هر سفارش را از شما در ایران دریافت کند و بعد از آن ، مرسوله را در ایران به شما تحویل نماید . برای خرید از تمام وب سایت های دنیا و رونق کسب و کار خود همین امروز با ما تماس بگیرید :
http://kargo.biz


sabte sefaresh - ثبت سفارش خرید از خارج ایران


شما در این فیلم آموزش ثبت سفارش را در سایت کارگو برای خرید از سایت های خارجی یاد میگیرید ! به راحتی از طریق شرکت کارگو در ترکیه میتوانید از تمام سایت های دنیا خریدهای خود را انجام داده و در ایران آنها را تحویل بگیرید . لذت یک خرید شیرین را با کارگو تجربه کنید .
http://kargo.biz

بیمه اس ام اس

خدمات پس از فروش مهم تر از فروش

بیمه اس‌ام‌اس، نرم افزاری است تحت وب و آنلاین با ساختاری ساده و پیشرفته که بهترین ابزارها و امکانات را جهت ارسال تخصصی پیام کوتاه در اختیار شما قرار می‌دهد.

برخی از ویژگی های سامانه پیام کوتاه بیمه اس ام اس در دفاتر بیمه

پیامک ها

بیمه اس‌ام‌اس نیازهای اطلاع رسانی یک بازاریاب یا نماینده بیمه را برطرف می‌سازد

با گسترش صنعت بیمه و افزایش شرکت‌ها و موسسات بیمه در سراسر کشور باعث شده است تا بحث اطلاع رسانی و تبلیغات صحیح بیمه تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتریان جدید و همینطور حفظ و تعامل بیشتر با مشتریان قبلی به صورت جدی مطرح شود.